jueves, 25 de febrero de 2010

allergier er ikke det letteste.....

idag da jeg skulle skifte på prinsessa mi oppdaget jeg at hun hadde fått en del utslett på magen og lårene igjen. vi har hatt kortison pause på tre dager nå så venta vel egentlig bare på at det skulle komme tilbake men syns det var mye, så jeg begynte å tenke over om det kunne være noe jeg hadde spist eller noe hun hadde spist siden hun har begynt med litt grøt og grønnsakspureer. Men så så jeg på innholdfortegnelsen på ei posekake somjeg lagde til bursdagen min i går, og den var gluten- og melkefri, men somjeg så der inneholdt den eggehvitepulver:( så nå har mor i huset dårlig samvittighet over å ha spist noe som prinsessa ikke tålte......var så opptatt av at den kaka var fri for både gluten og melk at jeg har oversett egg helt...litt vanskelig å gå å tenke hele tiden på hva man putter i munnen, men hva gjør man ikke for sine små:)

No hay comentarios:

Publicar un comentario