viernes, 26 de febrero de 2010

ny start!?

vel da har mor i huset bestemt seg for å prøve seg på low karb diett:) jeg gikk på en tilnærmet low karb diett for 7-8 år siden på grunn av allergier og både huden, allergien og vekta har vel aldri vært bedre enn da. så da jeg igjen måtte kutte ut hvetemel, egg og melk pga allergien til prinsessa har jeg lyst å prøve meg på det. holder på å leser ei bok om det nå for jeg vil sette meg ordentlig inn i det før jeg starter helt. har ikke gått heelt over på ren low karb enda men tenker at innen neste uke er det ikke mere "tull" hehe. blir spennende å se om jeg klarer å gjennomføre dette da. Er vel egentlig en karboman hehe..jeg eeelsker brød men etter å ha måttet gå over på glutenfritt så blir ikke det et så fryktelig stort savn siden glutenfrie brød smaker som papp...desuten må jeg jo gjøre en ekstra innsats nå som jeg har "ofentliggjort" det her, hehe

eksemen til prinsessa var ikke bra idag...masse rødt utslett på magen og på beina:( så det ble kp-bad og oljebad og smøring før leggetid i kveld og det var ei lita ei som sovna så fort ho ble lagt ned i senga..slitsomt med all badinga men heldigvis elsker hun å bade!! ler og plasker i baljen:)

ellers så har ho mor fått seg ny mobil idag:) den gamle hav nesten 3 år gammel så det var på tide med en ny nå:) Er så fornøyd med den at!!:)

No hay comentarios:

Publicar un comentario