domingo, 28 de febrero de 2010

Da har jeg gått på lav karbo dietten i to dager og jeg begynner å kjenne sukkersuget noe sinnsykt nå, men jeg skal klare det så derfor har jeg kvitta meg med alt godis osv i skapene, eller gitt beskjed til mannen i huset om å spise det opp fort hehe. Ellers bortsett fra sukkersuget så syns jeg det er en ganske grei diett, eller det er vel egentlig ikke en diett men heller en kostholdsforandring jeg holder på med. Da jeg bestemte meg for å starte tenkte jeg mye på hva jeg skulle spise, og så mange begrensninger, men etter å ha lest både i boka jeg holder på med og på nettet har jeg funnet både gode råd og gode oppskrifter som skal prøves ut. Man kan faktisk spise godt og slippe å være sulten på denne "dietten i forhold til mange andre dietter. Er spent på å gå på vekta neste fredag, for å se om det virker. Dette blir spennende:) Boka jeg leser heter "spis deg ned i vekt" og er skrevet av en svenske som har gått ned 60 kilo på denne måten.

Eksemen til prinsessa er ikke helt bra enda:( Det er en del rødt utslett på magen og på stumpen. Men ho er jo så blid og fornøyd så det ser heldigvis ut til at det ikke klør så mye, og badinga går jo kjempebra:) da stooorkoser ho seg. Å det er godt for vi bruker en del timer iløpet av dagen der inne.

Nå sover prinsessa og jeg skal benytte anledningen til å sette meg ned å lete etter litt oppskrifter på nettet. ha en fin fin søndag:)

No hay comentarios:

Publicar un comentario