miércoles, 3 de marzo de 2010

oppturer....og nedturer

her går det opp og ned om dagen med eksemen til prinsessa. ho hadde endelig begynt å bli bedre men så brøt det plutselig ut for fult igjen natt til tirsdag. ho våkna og klødde og gråt og bare vrei seg, ble ikke mye søvn den natta. nå har vi smurt og bada to ganger om dagen og det ser ut til å roe seg litt igjen. ho har sovet hele natta i natt heldigvis. har gått gjennom alt jeg spiste den dagen ho ble dårlig igjen for å prøve å finne ut hva som er årsaken til at ho fikk utbrudd men ka ikke komme på noe jeg har spist som kan forverre eksemet, er veldig forsiktig med histaminrik mat i og med at jeg ammer, i tilleg til det jeg vet hun reagerer på. idag har ho fått smake på en ny grøt som ikke inneholder hverken hvete eller melk, å den var kjeeeempegod, hehe, ho ble helt vill, og fikk det ikke fort nok. det var godt for den andre grøten jeg har prøvd har hun ikke likt så godt på grunn av morsmelkserstatningen. den har en forferdelig smak så jeg skjønner godt at hun ikke liker den. Hun kan drikke den fra flaske av og til men ho liker den ikke særlig godt i grøten.


No hay comentarios:

Publicar un comentario